Trecem direct la definirea succesului, asa cum e vazut de multi patroni.
Pentru unii, o firma de succes inseamna profit cat mai mare. Acest tip de succes aduce si un statut important in societate. Notorietatea, faptul ca esti cunoscut sau recunoscut oriunde mergi este de asemenea un indicator al succesului pentru multi.
Dar daca ai o firma si incerci sa ajungi la unul din tipurile acestea de succes, atunci trebuie sa iti regandesti principalele obiective. Cel mai important este sa fii umil si sa incerci prin firma ta sa ajuti oamenii. Nu profitul ar trebui sa fie pe primul plan, ci pentru cine ai deschis afacerea.
Dau exemplul acestul site. FirmeBaiaMare.ro este destinat oamenilor, nu firmelor. Ca business-urile din Baia Mare castiga vizitatori si publicitate pe acest site, este un beneficiu rezultat din dorinta de a ii ajuta pe oameni sa gaseasca mai usor produsele si serviciile pe care le cauta.
Aceast director de firme nu are reclame si incearca sa fie cat mai “curat”.
Adica sa nu incurce cu nimic persoanele care il folosesc. Sa ofere strict ce s-a cautat, nimic mai mult.
Vei avea succes cand vei intelege ca oamenii nu cumpara produsul sau serviciul tau doar pe baza caracteristicilor oferite. Ei il cumpara datorita sentimentului de bine pe care li-l ofera firma ta si datorita increderii pe care o au in afacerea ta.
Aveti aici un video in care Simon Sinek, un consultant de marketing si speaker motivational, vorbeste despre succesul firmelor.
De ce unele companii sunt apreciate si au vanzari pe masura, iar altele nu.
Ca sa aveti o firma de succes, la orice nivel ati ajunge cu firma voastra, fiti umili. Incercati continuu sa ii ajutati pe ceilalti si veti vedea ca toate actiunile dumneavoastra vi se vor intoarce inapoi.
In urmatoarea perioada vom incepe o serie de articole de nisa. Daca aveti o firma si doriti sfaturi sau raspunsuri la intrebari pentru un anumit domeniul de activitate, puteti lasa un comment sau ne puteti trimite un mesaj la sectiunea de contact.